Yeniden Merhaba

Bir kaç aydır düzenli birşekilde ödeme işlemi gerçekleşiyordu. Bu ay hesap
Bakiyem 100 doların üzerinde olmasına rağmen "Ödeme işlemde" Yazısını
Göremedim Belki Sistemde teknik bir sorun yaşanmıştır diye banka
hesaplarımı inceledim ödeme yapılmamış gözüküyordu.

Bunun Üzerine sizler ile karşılıklı Görüşmelerimizde Eğer önümüzdeki ayın
5'ine kadar ödemenizi alamazsanız, bu e-posta adresine geri bildirimde
bulunmaktan çekinmeyin demiştiniz.
Ben ve Benim Durumumum da olan bir kaç webmaster ile görüşmelerimde
onlardada aynı Sorun Olduğu ve ödeme alamadıklarını Teyit ettim.

Merak Ettiğimiz Konu aslında Şu Hile Yapmadığımı ve Bilmediğimiz bir reklam
yerleşimi yaptıysam uyarı alıyorsam hemen sizlere danışıp hatamızı
Düzelttiğimi Biliyorum.
Acaba Google Adsense Hesabımızın Kapatılması Söz Konusumu artık bu konuda
şüphelenmeye başladık.

Şeklinde Bir Mail Daha Gönderdim Sizde Gönderin Buna Benzer bir mail arkadaşlar