YAzıyı görünce cok sinirlendim. 'Dinime küfreden Müslüman olsa' misali.
Sağlam 1 cevap yazip olayı kapatmayı dusundum . Eklemek istediginiz birşey varsa buyrun.
Alıntı
Buna gülüyorsanız üye olun ve ücretsiz arkadaslara yardımcı olun. Eğer bunu yapamayacaksanız bu topicin burda kalmasının alemı olmadıgı gıbı 2 yüzlü oldugunuzunda acıkca kaynagıdır
Sözümün arkasındayım.Arkadaşlar bedavaya calısıyorlarsa r10a gelsinler yooook calısmıyorlarsa karı muhabbeti yapmasınlar ve konuyu silsinler.