Konu
PR 3 ve üstü dizinlere manuel kayıt!
03-06-2007, 17:09:15
#3
05_mustafa
Üyeliği durduruldu
neden konun ilgi görmedi dersen daha öncede bu şekilde başlıklar açıldı onlar biraz daha ucu yaptılar sana göre biraz fiyatlarda indirim yapmalısın