Arkadaş ile görüştük, anlaştık. 1 haftaya kadar satın alacağımızı söyledim geçen hafta kendisi de bana o zamana kadar gelişmiş olur dedi. İstediğim bir kaç özelliği söyledim tamam siz alana kadar hazır olur dedi. 3-4 gündür yazıyorum satın almak için msn'den cevap vermiyor. Ama ne hikmetse forumda online ve yazıyor. Neyse satmaya niyeti yok sanırım

Keyfi bilir. Buraya yazmamda ki amaç ise insan satmasa bile msnden satmıyorum fln yazar iplemiyor gibi yapmak çok ayıp..
Almayı düşünenlere duyurulur
Saygılarımla ,