FOXXLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
walla 100 gb alana 10 $ dediğin neki ben 2.5 gb alana aylık 20 ytl ödüyom
Orası öyle de .. önemli olan kalite. Kalite olmadıktan sonra bedava versinler kullanmam ki .