Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5'i 25'i nerede yazıyor ekran görüntüsü koyar mısın.

Ödeme geçmişinde;
Bu yazıyor.Bunu mu diyorsun

Eğer buysa, burada diyor geçen ayki ödemen gelmediyse felan.
Ödemeler her ayın son haftası yatar olurya para öbür ayın 5'ine kadar para geçmezse haber verin diyor.
tamamdır. çok çok teşekkürler bende şimdi Yardım kısmından buldum açıklamasını.

Alıntı
Güvenli teslimat veya EFT ödemesi bir sonraki ayın 5. gününe kadar elinize geçmediyse, bizimle bağlantı kurarak işlemin yeniden yapılmasını talep edebilirsiniz. Standart posta kullanan yayıncılar ayın 25. gününde ödemenin yeniden çıkarılmasını talep edebilirler.