500 YTL yi götürdüler üstüne birde haklı cıkmaya calısıyorlar.adamlar bana bile dava aciyorlar 500 YTL zarar ettim diye. düşünün artık nasıl bir firma olduklarını....

isteyenlere msn loglarını yollayabilirim.

Siz siz Olun bu firma ile calısırken 3 kere düşünün....