buda çevirdiğin 51. film.
komiksin gülüyorum sadece.

olayı kısaca özetliyim nası bir kişi olduğunu anlayın.

bu şahıstan reklam aldım.
ücretin bir kısmını 1. haftadan sonra ödedikleri diğer kısmını 2. haftadan sonra ödediklerini söyledi.

bende uğraşamam öyle parça parça dedim.Reklam bitimine yakın hepsini bir veririsin dedim.Ve anlaştık.

Neyse reklam bitimine doğru hatırlatyorum yolla filan diye bi türlü cevap vermıyor.

Ve gün geldi reklam bitti.Ve ben kaldırdım.Vatandaş beni msn'den siliş.Birini araya soktum bunu tanıyan beni msn de bunun yanına davet etti.
Niye beni msn'den sildin ve paramı yollamıyorsun dedim..
Cevap ;

"Bundan sonra reklam'ı yayınlamadan önce paranı alırsın.Buda sana akıl dersi olsun.Paranı ödemiyorum"

dedi ve kayboldu.

Daha sonra baktım böle olmucak birini araya sokuyum dedim.Neyse o sırada zeynel vardı.Ondan bari utanır paramı verir diye düşündüm.Onu ve zeynel'ı msn de bır araya getırdık.Sonrası komedi zaten

50 tane kafadan film uydurdu.Neler neler...

En son 1 hafta sonrasına gün aldı ödemek için.Yemin filan ne varsa etti.Bi hafta geçti gene ödemedi

Bu arada arkadaşlardanda duyuyorum vatandaş bı çok sponsordan ödeme bile alıyomuş.

Neyse ben o borcu yok biliyorum.Ve haram ediyorum.