Arkadaşlar NetCini Arkadaşımız Birakti Neti Hala Arkasindan Ne dolap Ceviriyorsunuz ? Sen Kimsin Diceksiniz Arkadasiyim Gayet Tabiki Butun Hakkı Olan Herkese Parasını Ödedi. Bende bunun Icındeyim Ki Bana Yaptıgı iyilikleri Kimseye Yapmamiştir Belki. Sizin Kundakta bebeginiz Varken Evinizden atarlarsa ? ve Yolda Kalırsanız Kim Bakar Size babaniz bile bakmaz Ama bu adam bana babadanda öte şeyler yapti bilmiyorum kimlere yapti kimlere yapmadi ama serefsize şerefsizce davranir. Neyse Arkasindan Konuşmak istemiyorum bu account'u da kapatmak istiyordu. onun icin bana söyledi adminden rica etsem banlarmi ?