Kesinlikle Eskişehir'e gelicem o kesinde puanım yeticek mi demin denemeye girdim allahın cezası matematik yüzünden 211 puan aldım Gelirsem eğer oraya kazanan arkadaşlarla ev tutucaz,2. sene bir araba da alırız yada ben alırım bi şekilde ikinci el pejo 206 falan.