Arkadaşlar biz site ile ilgili afişler vs yaptırıp dağıtmak yapıştırmak falan isityoruz acaba bunun için bi yerden bi izinmi gerekir yada cezai bi sorumluluk varmı bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler