Gel Dostum Sen Eskişehire ...
Eskişehir Tam Bir Öğrenci Kenti .. Küçük İstanbul'dan Biraz Büyük Bir Yer.
Eğlence hayatı - gece hayatı istanbulu aratmamasına karşın , kiralar da istanbulu aratmayacak düzeydedir.
Gelirsen Dehşet Projelerimiz var Buradaki WM arkadaşlarla.. Evde Buluruz Gerekirse hep Beraber Bi Eve Çıkarız Sıkma Canını

Burada herşey Kolay ..
Taksiye Binip Biyere Gidene MAL dersin Bu Şehirde. Küçük Bir Oda Gibi Elini Nereye Atsan yetişiyo.
İlik Gibi Güzel Hatunlar ve Bir Şehir Efsanesine Göre Erkek Başına 4 Bayanın Düştüğü Tek Şehir.

) Osmangazi yi de düşünebilirsin üniversite olarak ( yani O da Olur.Gelecek vaadediyor. ) .. Neyse ; ÖZET : Gel sen... Önce Bi Sınava Gir Sonra Yaz Burayı.