Çeko bizim kampüste var da ne işe yarar bir bilgim yok.
İşletme matematiği

İlk dönem : Matrisler, Pazar Payı genişlemeleri, Doğrusal Eşitlik Sistemleri ve Çözümleri, Simplex Algoritması, Finans Matematiği (Faiz hesapları) ve birkaç konu daha. (Türkçelerini bilmiyorum :P)

İkinci dönem Matematik yerine İstatistik geldi. Sağlam,Kalın
Başları kolay da, sonra benim nefret ettiğim olasılık konusu girdi işin içine. Bir de Momentlere ve Moment Doğuran Fonksiyonlara falan geçildi. Koptum dersten.

Bu verdiğim konular tabi bütün işletme matematiğini kapsamıyor sanıyorum. İlk dönem bir kitap almıştım, baya kalın, içinde görmediğimiz tonla konu var. Bir de konular ve konuları göreceğin sınıflar değişebilir. Bizim okul bu Bologna sistemi denilen AB'deki okullarla eşit müfredatta gidiyor. Diğer üniversitelerde eğitim böyle mi bilmiyorum.