Neden ban sebebi olsun ki, adsense kodlarına müdahale yok. Bunun sizce bir mantıksızlığı olabilir mi? Yabancı sitelerde yoğun bi şekilde kullanılıyor bu tür uygulamalar.

Ayrıca Prologger'da adsense'in nasıl dizayn edilebileceği yazısı da mevcut

İşte Örnekler:











İlgili yazı
Paket halinde bile satıyorlar