HoBaa adlı üyeden alıntı:

Belki sANA Yada bi başkasına Önemsiz Gelebilir..

Ama İnsan Umut etmelidir..Kendi kafasında bir gün içinm mücadele etmelidir.
O gün Gelecektir Emin Ol.

Zaten hernekadar Yazdıklarına göre Benım yazdıklarımı anlayabılecek Kapasitede olduğunu pek düşünmüyorum ama..Çocuklarada önem veririm..


Saygılar..

Hobba OFF opi,c ama bişe sorcam senin burcun nedir? balıkmı yeneçmi?
%80 balık
%20 yengeç
?