Web server received an invalid response while acting as a gateway or proxy server.

bu hata ne diye olur bilen var mı??
siteye konu yazınca bu hatayı verior, ama yine de konu açılıyor.
ayrıca açılan konular siliniyor fakat silmeme rağmen yenileyince geri geliyor.