KaaN adlı üyeden alıntı:
Bakarken gözüme çarptıda adamın biri acafemy.com u almış d ye basacağına yanındaki f ye basmış yazık :P
Emin ol o domain sıradan bir domain'den daha iyidir.
Sana göre o yanlışlıkla öyle yazmış. (Bana göre yanlışlıkla değildir) Peki onun gibi yanlış yazanlar nereye girerler ?