Merhaba Arkadaşım.
Bir kaç aydır düzenli birşekilde ödeme işlemi gerçekleşiyordu. Bu ay hesap Bakiyem 100 doların üzerinde olmasına rağmen "Ödeme işlemde" Yazısını Göremedim Belki Sistemde teknik bir sorun yaşanmıştır diye banka hesaplarımı inceledim ödeme yapılmamış gözüküyordu.
Bir kaç webmaster forumlarını gezdim Bir çok kişi ödemesini almış oldugunu gördüm fakat benim gibi 5 - 6 kişinin daha bu durumda olduğunu ve sizlere her zaman oldugu gibi bilgi olarak mail göndermemizi tavsiye ettiler.
Bu ay ödememi alamadım Gereğinin Yapılmasını Saygılımla Arz Ederim.
Göndermiş oldugum mail cevabınıda yazarım buraya