Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zeki şeysin sen öyle, çakaaaall
hehehe sende ne fesat şeysin öyle arkadaşım mesajımı iyi oku..
bazı arkadaşlar benim davetiyemle üye olmak ister sen tanımadığın için çakal olarak nitelendirebilirsin sonuçta benim davetiyemle uye olunca bana kazanc doguyor. Fakat direk siteden uye olunca kimseye kazanc dogmuyor. Peki bana kazanc dogsa bundan senin zararın ne.
Lütfen dikkatli oku İsteyenler demişim.
orumcek adlı üyeden alıntı:
Davetiye ile üye olmak isteyenler maillerini yazsın gönderiyim..