neden bu bolume bır konu açıldığında herkes ınanılmaz bır onyargı ıle yaklaşıyor daha sıteye ustten bakan yaramaz para vermez gıbı yazıalr yazıyorlar buna anlam veremıyorum, belkı bazılarınızın haber yok ama bu sıte bir çok ınternet sıtesınde haber oldu vs. bunun dışında yurtdışında buna benzer ornekler para oderken ıyı nedne turkler oderken yalancı bunuda anlamadım herşeye on yargılı yaklaşmamak lazım adamlar bu işe yatırım yapıyor

bugun kaç kişi msn pnceresının altına text reklam verıyorkı boyle bır yatırım yapıyorkı bu sıte verıyor demekkı ciddi bir şeyler düşünuyolar ve yapıyorlar msn messengera bıel reklam veren bir şirket var sonucda, burada çok az kazandırıyor zor kazandırıyor polemığı yapılabılrı bunu desteklerım ama daha kullanmadığınız sadece gırıpde yuzeyse l bakktığınız sıte hakkıdna yorum yapmanız ılgınç oluyor adam adsense kullandı dıye dalga geçılmış

showtv nın sıtesıde kullanıyor bunu