Konu
Forum taşıma ile ilgili
25-05-2007, 10:31:26
#3
habil
Üyeliği durduruldu
şu anda yapmam gereken sadece lisans lı forumu eskisinin üzerine yazdırıp config dosyasını eski forumun db sine gore ayarlamak mı?