habil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar;

lisanssız bir sistemden lisanslıya geçiş yapmak istiyorum.

eski forumun yedegini aldım yeni forum upload ettim.
sıradaki işlem yeni foruma sql ile bigdump ile atmak galiba?
burada takılıp kaldım yeni foruma panelden yeni bir sql mi tanımlamak gerekioyr acaba yardmcı olursanız çok memnun olurum ...
inşallah verdiğim bilgiler açıklayıcı olmuştur...
.SQl yi ftp ye at . Sonra bigdump.php yi at ( ayarları yaptıktan sonra ) ve çalıstır . Hata verirse su posta bir bak
https://www.r10.net/468973-post28.html