Öncelikle kendimizi karamalamaktan ne zaman vazgeçeceğiz Türkler öyle Türkler böyle.
Dünyanın heryerinde insanın iyiside var kötüsüde var.
Habere gelecek olursak pepsinin yaptığı bu davranış çok normal.
Nasıl?
Şimdi diyelim pepsi o tarifi satın aldı ve kullandı buraya kadar bişey yok.
Peki bu tarifi satan adamlar tekrar geldiler ve para istediler neden olmasın çalıştığı yere ihanet eden insan bunuda yapar.Pepside adamı susturmak için yine para verecek ve bu adam alışırsa bu işi bırakmaz pepsi para vermeyi reddetiği zaman gerçekler açıklanınca pepsinin itibarını bi düşünün.
Bide bu haberde sonraki itibarını düşünün.
Ticari zeka