izuner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir örnek veriiyim demin 45ytl telefon parası gelmiş aylık sabit ücret 15 ytl almışlar. toplam 25 ytl vergi vs almışlar işte türk milletinin farkı
Büyük bir kısmını (Özelleştirilen) Telekom yani Ingiliz firması alıyor. Keşke Türkler alsa

Ayrıca pepsi o tarifi alıp kullansa kullandığı belli olacak küçük düşecek bunların farkında oluduğu için almamıştır. Doğrusuda bu.