bence karamsar bakılmamalı müyapla irtibatta olunduğu sürece bence yapılabilir.. hemen paylaş çok iyiydi ama hesaplarını iyi yapmadılar ...
bu ayrıntıları düşünmleri gerekiyordu.. müyapla kanki olmaları gerekiyordu belli bir süreden sonra.. ama bu işler herkesin harcı değil..