Konu
Firma Olmak İçin Ne Yapmalıyım???
23-05-2007, 16:09:38
#8
D_A_X
Misafir
şahıs şirketi olacaksa muhasebeciye gerek yok işletme defteri tutarsın her ay kdv beyannamesini her yıl gelir vergisi beyannamesini verir tahakkuk eden miktarı yatırırsın.
şahıs şirket kurup abc def gibi ismin olmaz adın soyadın neyse o olur.