Konu
Firma Olmak İçin Ne Yapmalıyım???
22-05-2007, 23:58:44
#5
Yuc3L
Muhasebeci zorunluluğun yok. İşletme kurarsın, evinde calısabilirsin. Maliyeye işe başlama bildirgesi vereceksin ilk önce, sonra bazı peryodlarda beyanname vermen gerekecek. Bazı beyannameleri ise işi bilmeden doldurman pek mümkün değil.