1 gb ramli verdiğim cs sunucuları mevcut bir problem yaşamadık. He bir den fazla kurucaksa ona göre ram ayarlanır tabi. Arkadaş sunucusal destekten öte counter strike server kurucak ve ilgilenicek bir arkadaş arıyor onuda söyleyeyim. Sunucu teklifinden öte oda aklınızda olsun.
adam dedicated alıyor 1 den fazla kurup ticaret yapması en mantıklısı sunucu parasını ikiye katlar
1 cs için sunucu alınmaz zaten benim çok başıma geldi 1 gb ramlilerde bu işi yapanlar acaip kasıyor server.