ŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet senden aldığım domaindi neyse oldu bir kere =)
anlayışından ötürü tebrik etmek gerekir seni başkası olsaydı şimdi yaygarayı basmıştı. helal