Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harun büyük değişime girdi. Msn de online adam sürekli zaten. telefon nosu vardır alsaydın. arasaydın eminim haberleşmemişsindir bile

bide yeni sitelerinde awbs ye geçiyorlar hayırlı olsun bakalım.
Bendede msn'si ekli ama uzun zamandır online görmüyorumki onu... Birşey danışacaktım online olunca ama online değil yada beni engelledi... Ayrıca telefon numarasını almamıştım ve sitesinede dexihost.com index atmış... Bu saatten sonra nasıl ulaşabilirm ki... harun(at)golgehost (nokta) com msn adresi değil mi?

MSN'sinde ekli olan varsa söylerse bu onuyu sevinirim...