AdsenseKolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an ofiste değiliz bakamıyoruz diye cevap geldi.
şaka gibi bu dünya.meğer ofiste değilsin, niye yanıtlıyorsun maili.