re-inclusion gönderirken, bir günde 5000 link almıştım, galiba o yüzden banladınız sitemi desem ayıp olur mu?

verdiğiniz link tam olarak ne işe yarıyor? yasaklanmış bir sitenin tekrar indexlenmesini mi sağlıyor?

ve kusura bakmazsanız meraktan soruyorum: 6. mesajınızmış. site reklamı yapmak için hazırlanmış bir şablon mu bu yazı?yoksa siz mi yazdınız?