Konu
Önemli: Sitem İ.e Donduruyor (Kasıyor)...
20-05-2007, 22:07:17
#10
Labidu
Misafir
İyide çok komik cevaplar gelmiş.
Arkadaşım senin sitende yada sunucunda bir problem yokki.
Senin Tarayıcında bir problem var.
Örneğin siten benim İE de gayette çalışıyor sorunsuz ve hızlı birşekilde.