Dediğine Katılıyorum Ama yinede bence seo=adalet olmamalı yani bir motor ne kadar bakabilirki ama yani bütün google.com çalışanlarıda üyelerin sayfalarını gezemez oda kabulde yani 1 düşünüyorumki hiç toplist kaydetmesem ve azbuçuk seo çalışmasam sitem ne 2. sırayı bırakın 12.000. sırada olamıcak ama sitede 10.000 dosya var emek var bilgi yok bence buda adalet değil her google.com çalışanına 10 site verseler daha iyi olur ama o kdr çalışan nerden bulunur bilemem sonuç olarak adalet=seo olmamalı bence
Bu arada scriptin Güzel

bende aykutbey'i kurdum ne editledim varya elimden geçmeyen php kalmadı

az buçuk bişey oldu ... Sanada başarılar dilerim her ne kadar aynı kulvarda olsakta mücadele her zaman iyidir yenilikleri peşinde getirir

... siten güzel hayırlı oLsun dilerim boL kazançLar...