şmdi ben tam olarak anlamadım.
bize adsense panelimizden numara vericek sonra cepten bizi aradıkları zaman onu girip mi doğluyacağız yoksa cebi arayıp bize kodu sölicek onu adsense hesabımıza yazıp mı doğrulayacağız ?