Bu isveçli tema yapımcısını seviyorum.Açıkçası onun kadar iyi yapamayacağımı düşümdüğüm için bir çok sitemde , onun temalarını kullanıyorum.Elbetteki kullanım sözleşmelerini ihlal etmeden ! Temayı allak bullak etsem de onun ismini alttan kaldırmıyorum.