bi program vardı her syafdaki o kahrolası iframe yi siliyordu inndir comda idi ama adı neydi hatırlayamadım. bi google de ara istersen. smf nin destek sitesinde daha önce açılmıştı bu konu. benim başımada gelmişti tek tek silmiştim çok uyuz bi olay .