Konu
Ay'ın 15'den sonra BanLanma Oluyormu.
16-05-2007, 13:24:11
#1
Cyxe
Üyeliği durduruldu
Arkadaslar suanda işlemler Tamam. Ayin 25'de Ödeme Almam gerekiyor. İşLemler hazi Halde. BanLanma Olurmu ? Bazi YerLerde Ay'ın 15'den Sonra BanLansanda Parani Aliyorsun gibi vs vs. Cvp BekLiyorum.