Sayın chukie kardeş;
maliyeti kurtarmıyo naparsın! Bide benim kazancım bu programla son eklenen, en çok izlenen videoları kolayca bulmakdan geçiyor. Malum programı dağıtarak bu konudaki avantajımıda yitireceğim. Onun için çok büyük bir ücret sayılmaz bence. Zira bir haftalık bir çalışmadan sonra flixyadan üç dört günde çıkarabileceğin bir ücreti talep ettim. Ama oda senin takdirin tabi
Peki sen benim yerimde olsan ne kadara dağıtırdın?