Konu
Speedlayer (Eden Bilişim)
16-05-2007, 00:29:15
#7
NOSET
Öncelike güzel yorumlarınız için hepinize teşekkürler aranızda tanıdığım çok insan var henpsine tek tek teşekkürler.
@Virtuozzo
Hangi 2 YTL anlayamadım?