Siteyi biraz daha geliştirdim ve yeni fotoğraflar eklemeye devam ediyorum.

Sevgili kasap_musa , hayatımda ilk defa topluma faydası bu kadar zayıf bir site yapıyorum.Daha doğrusu böyle inanıyorum.En azından , sitenin getirisi olan maddiyat ,insanlara sunacağım "bilim-ilim-irfan" 'dan daha ağır basacak.