ZIPKIN adlı üyeden alıntı:
böyle düşünürsen parasızlıktan daha çooook bıkarsın. kesinlikle ama kesinlikle tavsiyem bu düşünce ile site yapmayın. kayda değer bi siteniz olsun, dmoz a girersiniz, 300 usd verip yahoo ya da girersiniz, zeal e ekletmek için de bana pm atarsınız. 3 directory ye de girdikten sonra en pr 6 siteniz olur. bu pr 6 ile ve kaydettirirken kullandığınız link title ile yapılan aramalardan size tonla ziyaretçi gelir işte o zaman paranın gözüne vurursunuz.
pardon abey zeal nedir