merhaba arkadasim evet bana da lisansi lazim yalniz egerki hala elinizde ise sorma istedigim bir kac sey ver
1 - bu lisansi her server da kullanabilirmiyim yani sabit bir server yok dolayli yonden sabit bir ip de yok yani her ip yada server degistigimde kullanmak istiyorum bu durumda kullanma imkanim varmi
2 - ayni serverda bulunan tum ip ler icin gecerli mi bu lisans
daha baska sormak istediklerimde var ama ilk etapta onemli olanlar bunlar aydinlatirsaniz memnun olurum