MrManson adlı üyeden alıntı:
Bi insanın elindeki en güzel şey hayalleridir , en azından benim için böyle. Aramızda hayalleri olmayan varmı? Bu konuda Hobaa'ya laf söylemeyin bence.
Umarım tüm hayallerin gerçek olur , gerçek olurda burda keyifle anlatırsın bize ve umarım bizde aynı keyifle okuruz , hayallerimizin gerçek olmuş sevinciyle..

mrmanson = yeterli

anladın sen anladın

"seni hatırlıyorum"