Önceki mesajları okursanız, kanmadığımızı görebilirsiniz. Ancak bu açıklamayı yapmanız iyi olmuş, hem bundan sonra konuyu görecek kişiler yanlış bilgi almamış olacaklar, hem de firmanızın adı temize çıkmış olacak.

Saygılarımla.
Kerem