neo adlı üyeden alıntı:
yani bankalar da pek suç yok
(daha acemiler adsense çekini vs daha yeni görüyorlar zamanla öğrenirler.)
Asıl suç bence bankalarda. Onlar Türkiyeyi bir cennet olarak görmüşler. Gerekli kanun veya düzenleme çıkana kadar veyahut adam gibi rekabet oluncaya kadar bizim kanımızı emmeye devam edecekler.
Akbank tan komisyonsuz 30 küsür günde CJ çekimi aldım bu ay.
CJ ne kadar zamandır Türkiyeye ödeme yapıyor????
Halen CJ'i tanımamış banka 10 yıl sonra bile GOOGLE yi tanımaz

Boşuna heveslenmeyelim