arkadaşlar tartısma cocuk atısmasına donmeye baslamamıs mı sızce, konuyu acan arkadas ne anlamda sıkayette bulunarak acmıs, sız ne dıyorsunuz... sankı hepımızın ınternet ortamında yaptıgı ıs dogru ya da yasal....
@Phobia Demişki
Alıntı
Hakkaten google ayıp etmiş bence bir mail at google'a "benim korsan film sitemi niye üstte çıkarmıyorsun" diye.. Ardından kendine şunları sor; Emek anlayışın bumu? Adeltten kastın nedir? Senin yaptığın ne oluyor? Filmin yapımcısının hiçmi emeği olmuyor
Peki sen bilgisayarında kac adet lisansına para odedıgın program kullanıyorsun ?
yanı burda konu baska, spam den soz edılıyor. konuyu turk fılmıne cevırmeyın