Hakkaten google ayıp etmiş bence bir mail at google'a "benim korsan film sitemi niye üstte çıkarmıyorsun" diye.. Ardından kendine şunları sor; Emek anlayışın bumu? Adeltten kastın nedir? Senin yaptığın ne oluyor? Filmin yapımcısının hiçmi emeği olmuyor?