kardeş ben o verdiğin sitenin sahibiyim dediklerinde haklı olabilirsin fakat sen ne zamandır uğraştsıyon be ne zamandır
ben nerdeyse o siteye 1 yılımı ve geçen yazımın tamamını verdim.
film olmamasının nedeni ise am-pecden 3-4 ay önce uyarı geldi.
siteyi çuvala atacak değildim yaa google dan bile para almamışken tasarım kodlama ve seo ellimden geldiğince yaptım.
1. sıradayım kaç aydır belli zamanlar dalgalanmalar geçirdi ama Allah a şükür iyi.
sana tavsiye film sitesi yaparken aykut bey scriptini bir kere kullanma bak ben en azından kendi scriptimi yaptım bilip bilmeden ben ondan daha çok emek harcıyorum deme bu çekememeye girer