Sync Master adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Scripti kendi yazmış harelde
Hayır hazır script..
Açıktan haberim yok kullandığım kadarıyla..
Lisanslı imiş.. Ondan da haberim yoktu..

Fiyat 150ytl'ye düşürülmüştür..